Added: Nov 13, 2022 2:50 am
Subject: Ma Mere Me Prostitue / (Blue One, Francis Leroi) (Brigitte V
Ma Mere Me Prostitue / (Blue One, Francis Leroi) (Brigitte Verbecq, Christine Black, Isabelle Brell, Lise Pinson, Mascha Mouton, Nicole Segaud, Patricia Santos)
Release Date: 1982
Video Size: 701 MB
Duration: 01:08:50
Resolution: 560x400
File Extension: avi
Added: Nov 13, 2022 2:51 am
Subject: Ma culotte est mouillée (Party Sex, Sex Party) (1983) / (Joe
Ma culotte est mouillée (Party Sex, Sex Party) (1983) / (Joe de Palmer, Mike Hunter Video) (Brigitte Verbecq, Cathy Stewart, Elisabeth Buré (as Elisabeth Buret), Eva Kleber, Dominique Irissou, Alain L'Yle, André Kay as André Vinouze)
Added: Nov 13, 2022 6:27 am
Subject: Lâche-moi les valseuses! / (Alain Nauroy, Films du Berry) (H
Lâche-moi les valseuses! / (Alain Nauroy, Films du Berry) (Hervé Palud, Roland Blanche, André Chazel, Philippe Khorsand, Richard Caron, Philippe Clair, Louison Boutin, Raymond Ximay, Linda Guégan, Geneviève Corrado, Carole Gire, Danièle David, Chantal Virapin, Florentina Fuga)
Release Date: 1977
Video Size: 339.8 MB
Duration: 01:06:20
Resolution: 640x480
File Extension: AVI
Added: Nov 13, 2022 8:53 am
Subject: Lusty Layout / (C.B. DeVille, Paradise Visuals) (Brittany St
Lusty Layout / (C.B. DeVille, Paradise Visuals) (Brittany Stryker, Bunny Bleu, Jeannie Pepper, Lorrie Lovett, Tiffany Storm, Don Fernando, Frank James, Marc Wallice, Peter North, Ray Wells, Tom Byron)
Release Date: 1986
USA
Video Size: 725.8 MB
Duration: 01:15:40
Resolution: 720x576
Added: Nov 14, 2022 6:46 am
Subject: Love Bites / (Suze Randall as Victor Nye, NEWAVE Pictures) A
Love Bites / (Suze Randall as Victor Nye, NEWAVE Pictures) Ali Moore, Amber Lynn, Buffy Davis, Gail Force, Heather Wayne, Josephine Carrington, Nicole West, Pat Manning,
Added: Nov 14, 2022 11:38 am
Subject: Loose Caboose / (Ron Jeremy, 4 Play Video) (Dana Dylan, Meli
Loose Caboose / (Ron Jeremy, 4 Play Video) (Dana Dylan, Melinda Lee, Tanya Foxx, Donna N (as Dona An), Sherry Evans (as Sherri Evans), Tony Montana, Dan T Mann, Scott Irish, Troy Tanier)
Release Date: 1987
USA
Video Size: 699.1 MB
Duration: 01:38:35
Resolution: 640x480
Added: Nov 15, 2022 2:54 am
Subject: Liquid Assets / Liquid A$ets / (Roberta Findlay (as Robert W
Liquid Assets / Liquid A$ets / (Roberta Findlay (as Robert Walters), Caballero Home Video / Vinegar Syndrome) + BONUS (Samantha Fox, Veronica Hart, Sandy Gazelle (as Sanja Sorrello), Sharon Kane (as Sharon Cain), Lisa B. (as Lisa Be), Tiffany Clark, R. Bolla, Randy Grant, Ron Jeremy, Fred J. Lincoln (as Fred Lincoln), Bobby Astyr, Rod Pierce (as Gregory Lions), Lee Allen Richardson, Michael Bruce)
Added: Nov 15, 2022 2:56 am
Subject: Little Girls Blue (Vol 1) / (Joanna Williams / VCX Ltd. &am
Little Girls Blue (Vol 1) / (Joanna Williams / VCX Ltd. & Alpha Blue Archives) (Casey Winters (as Casey Winters), Samantha Morgan (as Tamara Morgan), Lori Blue (as Lola Dunmore), Ken Scudder (as Ken Cotton), Paul Thomas, Blair Harris, Jon Martin (as Terry Blass), Carl Regal, Turk Lyon, John Seeman, George Adler, Kristine Heller, Chris Petersen (as Elaine Wells), Shirley Duke)
Release Date: 1977
USA
Video Size: 698 MB
Duration: 01:13:26
Resolution: 512x368
Added: Nov 15, 2022 3:00 am
Subject: Little Orphan Sammy / Secrets Of Hata Mari / The Erotic Adve
Little Orphan Sammy / Secrets Of Hata Mari / The Erotic Adventures of Little Orphan Sammy / Uncontrollable Urge / (Gourmet Video, Arlo Schiffin) (Andrea, Jamie Gillis, Jennifer Welles, Kim Pope, C.J. Laing, True)
Release Date: 1976
Video Size: 804.9 MB
Duration: 01:13:54
Resolution: 512x384
Added: Nov 15, 2022 7:09 am
Subject: Let's Talk Sex (Paul G. Vatelli, Caballero Home Video)
Let's Talk Sex (Paul G. Vatelli, Caballero Home Video) (Bridgette Monet, Pat Manning, Mona Page, Julia Parton, Becky Savage, Kitten Natividad, Joy Larsen, Laurien Wilde, Melanie Scott, Laurien Wilde, David Cannon, Kevin James, Mike Horner, Tom Byron, Herschel Savage)